Korv, muskelknut och ett halt golv!

Idag var det dags för ett attackpass igen. Har sedan många år tillbaka tvingas leva med en muskelknut i vänster vad, ibland känner jag knappt av den och ibland är den som den är nu - hård och gör sig påmind i stort sett hela tiden. Vaknar på natten av att det värker och har sig...

Tänkte att jag ändå skulle gå och träna, det är ju så roligt! Om jag tränar lite lätt och gör mindre hopp mm går det säkert bra... det kan väl i alla fall inte bli värre? tänkte jag och tog mig till Hälsan.

Att träna light är något jag behöver bli bättre på! Väl på plats glömmer jag att jag skulle ta det lugnt värken blir än värre sen - att jag aldrig lär mig!

Innan träningen blev jag skithungrig också och vräkte i mig nästan två hela chorizokorvar. ( ni som känner mig kan ju tänka hur hungrig jag var - jag som annars ogärna äter korv!) Ja hur som helst, att äta korv tre kvart innan man skall träna är inget jag kan rekommendera

Korvarna stod mig upp i halsen där jag hoppade runt på ett halt golv... vad hade jag väntat mig?!? undrar varför golvet var så halt...
Träning | |
Upp