Knepig dag


Någonstans blad stjärnorna och månen tycks jag ha befunnit mig idag...

Vilken underbart knepig dag det har varit idag - en märklig situation inträffade på min arbetsplats idag, något som väl knappast tidigare skett en vanlig skruttig torsdag. Den märkliga situationen ledde till att jag kunde gå hem redan klockan tre istället för halv fem - yey!!

Kom hem till vad jag tyckte var mitt mysiga lilla hus. Gick runt och tände lite lampor, tände ett ljus, funderade på att göra mig en kopp kaffe men det slutade med att jag satte mig i soffan och läste i det nya numret av tidningen your life.

Efter ett tag hade jag somnat och vaknade inte förrän min kära sambo kom hem. Sover lite halvbra nu för tiden... är det inte benet som spökar är det månen - oj vilken fullmåne det är!

Vardagsliv | |
Upp