Melodifestivalen 2011 Göteborg


Bild: svt.se
Här är kvällen startfält. Har du hört nått av bidragen? Vem hejjar du på? Jag har inte hört ett enda och vet faktiskt inte ens vem alla dessa härliga människor är.

Trist natt! När jag kom hem igår från afterworken, som för övrigt var väldigt trevlig, var det med en värkande mage! En värk som inte ville ge mig sig trots alla huskurstips jag försökte mig på. Låg och vred mig större delen av natten tills klockan blev runt sju då jag tassade ner till vår TV och massa avsnitt av Sex and the City. Det onda ville verkligen inte ge sig och jag blev mer och mer stressad, vi som ska iväg idag!

Nåja, magont eller inte: Mot Göteborg för att se melodifestivalens deltävling 2. Därefter blir det resurangbesök och ett kärt återbesök av Lerum. Kan man annat än älska helgerna?

Men allvarligt, att ha ont i magen suger! Finns ingenstans att göra av sig och smärtan, ja den finns där!
Vardagsliv | |
Upp