Alla hjärtans middag


Bild: smogenshavsbad.se

På vägen hem ifrån Göteborg igår fick jag en inbjudan om en härlig middag på en flott restaurang här på västkusten.

Snabbt hem och svira om för att sedan bege oss mot Smögen med min absolut bästa vän, min livskamrat. Hand i hand iklädda bland det finaste vi ägde (ok tog kanske i, men vi var i alla fall uppklädda) gick vi tillsammans i den snvinkalla kvällen...

På plats på smögens havsbad avnjöts sedan en härlig middag i underbar miljö. Vi skrattade och umgicks och pratade om allt underbart som väntar nu i vår. Resor- var och en för sig, resor tillsammans och även resor tillsammans med våra vänner, konserter, besök... ja det händer mycket!

Jag undrade just om T över huvudtaget skulle minnas att det var alla hjärtans dag igår. Vi "firar" det sällan utan har mer fest idag, då han fyller... men i går blev jag oerhört glatt överraskad över den fina gest och allt fint han ordnat till mig, till oss.

Vardagsliv | |
Upp