Trodde jag aldrig!

En pepparkaksöt klänning till Nellie!

Innan jag blev mamma kunde jag inte riktigt förstå de som sa att de oftast tittade in barnkläderna innan de tittade efter kläder till sig själva. I mina öron lät det som något som säkerligen inte skulle "drabba" mig. Men så hittar jag mig själv i klädbutikerna - i barnavdelningarna och där står jag först för att kolla in sortimentet innan jag väljer att kolla in kläder till mig själv. Tänk vad snabbt saker och ting kan ändras...

Men dagens shoppingtips, eller kanske skall jag säga spartips blir i alla fall: skaffa dig en kropp du inte helt är nöjd med! Det är inte alls lika kul att titta, prova, köpa när kläderna inte sitter som man vill att de ska. I helgen då vi snabbt var inom Torp bestämde jag mig för att inte köpa nått till mig innan jag åter är i form.

Kanske blir det så att bara för att jag bestämt mig för detta kommer jag hitta massa saker som jag vill ha... men vad gör väl det. Idag börjar ett nytt liv!

Shopping | |
Upp