Nytt körkort


Men snälla nån, jag är höggravid och ser ut just därefter. Ska jag ta nytt kort, NU? Ett kort som jag skall ha i tio år framöver... Varför bryr jag mig ens om sådana här värdsliga ting?!?

Kortet skulle dock tas för att få fortsätta köra bil framöver- höggravid eller ej. Men så besviken jag blev när jag går in i "butiken" säger vad jag skall ha och gubben tar fram en kompaktkamera, gammal från kriget och tar en bild som är så dålig att han själv inser att han måste ta om. När jag sedan får mina fyra kort är de svartvita? och gryniga till max... går detta ens att skicka in?!?!
Jag är feg, betalar fett för mycket för skitbilderna och går därifrån. 

Vardagsliv | |
#1 - - Martina:

Teleradio i Munkedal är riktigt duktiga och proffsiga på körkort!

#2 - - Johanna:

Martina: får kanske bli ett nytt körkort, med ny bild då jag är "mig själv igen" så det var ett bra tips! Tack!

#3 - - Emelie:

Ludvig hade de en digital kamera till. Och det blev färgbild, men hon tig också om.. Trist.

#4 - - Sofia:

Lustigt! Har tid på måndag för körkortsfotografering. Hoppas på bättre tur ;)

Upp