Göteborg

Ännu en dag i Göteborg, idag med Ingrid Pramling Samuelsson som föreläsare. Spännande att se någon jag läst så mycket av live! Hon såg precis ut som vilken ärtig dam som helst:)

Sprang även runt och letade mammakläder... till ingen nytta. Alla mina storlekar var som uppslukade från denna värld... Skitsamma, jag tänker att mammakläder är då inget jag kommer vilja se röken av när barnet är ute. Tids nog hittar jag nog det jag behöver...

Hittade däremot många fina klänningar både här och där, bara att inse - vi dras till varandra! Finns otroligt många fina vita "student"klänningar just nu och jag gick och kände och mindes...

Hann även klippa mig. 100 spänn för tvätt, lite massage, klipp och fön - det är perfekt för min plånbok just nu. Helt ok blev det ju också!

Solen strålade i stan och jag önskar att det var sista gången på länge som jag drog runt i "vinterjackan".

När jag kom hem tog jag vägen om Hamburgsund och hämtade upp en låda med en härlig skatt:) Min lycka!

Vardagsliv | |
Upp