Härliga Torsdag


Bild från en underbar dag ute på havet tidigare den 2 augusti. En dag då havet glittrade i kapp med solen. Härligt att fara fram på de små lätta krusningarna.

Tänkte ta sovmorgon idag och valde därför att inte ställa någon klocka. Just därför vaknar jag tidigt av mig själv vilket är så typiskt mig. När jag bestämmer mig för att sova länge vaknar jag oftast tidigt.

Ang. mitt förra inlägg så undrar jag om det stämmer... I natt drömde jag om det ena märkliga trolleritrick efter det andra som Joe Labero stod framför mig och gjorde. Jag drömde också att valresultatet var fel och att Socialdemokraterna vann vilket ledde till att vi fick många, många barntimmar på jobbet.

Fick en inbjudan från Emma att hänga med mammagänget ut på promenix. Kul att träffas och gå nya vägar. Dryga två timmar var vi ute och gick i ett helt underbart höstväder. Tänk vad man kan påverkas av väder! Just nu är det friskt ute!

Nu väntar spännande böcker på mig så dags att ta tag i dagens studier! Matematik står på schemat.
Vardagsliv | |
Upp