Att visa uppskattning!


Att med några få ord visa sin uppskattning kostar inget! Men med ett par ord kan du göra någons dag speciell!

Tänk vad en positiv kommentar kan göra... För mig blir allt så meningsfullt och roligt då man får uppskattning för det man gör, det man lägger ner tid på, det man lägger ner sin själ i... lägger sitt liv i.

I kväll fick jag en kommentar från en förälder på mitt jobb som gjorde all möda och slit värt var enda sekund jag lagt ner i projektet. Med några få ord gjorde hon min kväll och det var med ett leende jag åkte hem i den kolsvarta natten.

Nu skall jag försöka lägga mig någorlunda tid i kväll och försöka "ta igen" förlorad sömn. Kan man förresten ha träningsvärk vid halsen? Jag tror banne mig att det är just vad jag har, eller jag hoppas att det är så för annars är det nått som inte är riktigt bra.
Vardagsliv | |
Upp