Snart helg



Skaldjur och vin ifrån förra fredagen. Skaldjur är bland det bästa jag vet i matväg! Snart hoppas jag få äta hummer också!

Så var det fredag igen, härligt tycker jag! Idag hoppas jag snabbt bli klar med studierna för att sedan snabbt ta helg. T skall iväg och jag har helgen för mig själv. Känns lite ovanligt för oftast är det jag "som är iväg" om vi inte är tillsammans. Tror att det är både bra och nyttigt att göra saker, var och en på sitt håll samtidigt som det är viktigt att man har några gemensamma intressen.

Måste, måste komma ihåg att ringa ett par samtal som blivit glömda de senaste veckorna. Får tydligen inga besked om jag inte själv frågar efter dem...

Mamma och pappa har åkt till Spanien på företagsresa och jag hade gärna följt med, ja i alla fall till Spanien men kanske inte på just den här resan. Ev skall jag åka till Göteborg och bland annat träffa Linn. Kanske kan vi planera vår kommande London resa lite närmare.
Vardagsliv | |
Upp