TGIF


Fotbad ett "riktigt" sådant är något jag länge funderat på att köpa. För ett tag sedan då jag och Sofia var på Gekås i Ullared fann jag detta "fynd". Köpte men har inte testat än... Skönt för kalla fötter är det i alla fall med varmt vatten! (Tycker även jag som har lite "fotfobi")

Härligt med fredag, igen. Tycker bara veckorna går fortare och fortare med tiden. Känns som om veckorna nästan bara består av måndagar och fredagar. Fredagar är i alla fall min absoluta favoritdag med hela helgen framför.

Mamma ringde just och frågade om kräftor skulle smaka. När smakar inte kräftor tänkte jag, och tackade såklart ja.

Passade bra då alla böcker inför kommande måndags föreläsningar är lästa. Studierna klara för dagen, sambo just hemkommen, så nu tar jag fredagsmys och helg!
Vardagsliv | |
#1 - - Petra Bloggar:

åh vad underbart gött! Sist jag var på Ullared och stod näst längst fram i kassan så såg jag en pall långt bort där det stod 129 kr för en sån där, åh vad jag hade velat rusa ur kön just då vill jag lova!



njut kvällen! :D

#2 - - Johanna:

Petra: Du skulle köpt:)

Upp