Tedrickare!


Vi dricker inte bara kaffe här hemma. Nej, mest dricker vi te! I Trollhättan köpte jag detta goda te Good Hope från The Company och det är himmelskt gott! Lite sött så någon honung eller socker behövs inte...

En morgon då jag börjat arbeta tidigt har jag runt tio tiden säkert hunnit dricka fyra koppar te. En dag hemma... ja då går jag inte frivilligt upp såå tidigt men många koppar te blir det. Säkert inte bra för vita tänder, men kaffe borde väl vara värre?

Såg detta te vid bokmässan i år med så många andra sorter säkert lika goda de, men då såldes det inte de härliga burkarna till så när jag fann te+ burk i butiken Hemma Fint slog jag till.
Mat & Dryck | |
#1 - - Anonym:

ska se om dom har denna smaken nästa gång ja e på maxi! Har provat flera smaker redan... :)

#2 - - Nicky:

Gör vi också :) Te finns i många goda smaker så man tröttnar aldrig :)



XX Nicky

Upp