Svårt att fatta?


Söndag kväll och helgen närmar sig sitt slut. Har haft en underbar helg där jag hämtat och samlat energi. Med tidningen jag fann bland ett gäng kokböcker och en mörk! choklad ska jag nu dimpa ner i soffan. Japp, detta är den enda mörka choklad jag kan tycka är ok.

Oj vad helgerna rusar snabbt förbi... knappt har jag fattat det är helg innan den är över. Den här helgen blev det att jag stannade i Fjällbacka även om tankarna var andra från början. Besök har avlöst varann... Den här söndagen har jag minst sagt segat, vilket har varit fantastiskt skönt! Ibland inser jag nog inte hur mycket jag kan behöva det där - att bara ta det lungt och vara. 

Igår var jag ute på en lång fotorunda och trots att man, jag, tar hundratals bilder är det få som blir precis så där fantastiska som man, jag, hoppas och vill. Men att lära och utvecklas för varje bild är otroligt och jag tycker att det är så roligt!

Tre rätters middag med vin blev det gjorde vi igår kväll och hade det riktigt trevligt! Skrattade så vi grät jag och Josefin då vi föreställde oss våra mammor iklädda outfits som tja... inte skulle passa kvinnor i våra mammors åldrar.

Att Josefin sedan går omkring med en Mulberry - Bayswater, min drömväska, utan att veta om hur fin den är... det är en annan historia.
Vardagsliv | |
#1 - - Anonym:

hehe Nu vet jag hur fin den e tack vare dig! :P /Jossan

Upp