Snön ligger kvar


Snön ligger kvar, i alla fall ett tunt lager. Det är halt ute på vägarna och plusgraderna gör att det tunna lagret sakta försvinner. Det droppar ifrån balkonger och berg...

Fredag igen, vad snabbt det går! Jag är hemma för studier och igår när jag fick frågan om vad jag tycker om kursen fick jag mig en tankeställare... ja vad tycker jag? Att den är riktigt bra, än så länge! Användbar i mitt yrke och det är väl det man alltid hoppas och vill när man lär något nytt - att man skall ha möjlighet att använda den nya kunskapen.

Kursen har fått mig att se på min verksamhet med "nya" ögon och tänk vad mycket kunskap och utveckling det ligger i varje vardagssituation!

Idag är det som sagt studier som står på schemat, men även jobb och städning, handla mat och ett besök på bibblan innan jag tar helg.
Vardagsliv | |
Upp