Ost!


Paket levererat direkt till dörren. Att vara "en buzzador" kan vara riktigt skoj!

Den här gången skall jag testa två olika sorters parmesanost och en balsamvinäger. För mig som älskar parmesan var detta en perfekt kampanj!

Fick även med en liten "parmesankniv". Har aldrig sett just den här modellen innan. Jag har tidiagre rivit min ost på rivjärn.

Vill du också få hem och prova produkter? Anmäl dig då till Buzzador! Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du "passar in" i de kommande kampanjerna. När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig. Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du klicka här.
Mat & Dryck | |
Upp