Morgonstorm


Kökshandduk från H&M som borde strykas och jag ser att spisen ser kladdig ut... Alltid är det något! Hur tvättar man rostfritt utan att det blir "ränder"? Borde finnas speciella medel för just det, eller?!?

I morse var det svårt att gå upp! Regnet riktigt slog emot rutan 05.30 och det kändes som om huset skulle fara iväg i en del av de kraftiga vindbyar som kom. Fick dra på mig ett par "fulbyxor" för att vara förberedd med fickor inför dagens bullermätning på jobbet... (så mycket för att gå klädd i klänning på jobbet ja...) men ändå tyckte mannen som fäste apparaten på mina kläder att jag hade "fel" tröja... men det gick bra ändå.

Gick runt med mätare som tog upp ljud halva dagen och resultatet av ljudet som samlades in skall sedan analyseras och se hur vår arbetsplats är bullermässigt - spännande!

För övrigt har det varit en lugn dag och regnet avtog allt eftersom. Det känns guld värt då hela arbetslaget är samlat och idag talade vi om kommande trevligheter. Åh min höst ser redan nu ut att vara full av dem - trevligheterna!
Vardagsliv | |
Upp