I can, U can


Bild: bluquote
Det enda som begränsar dig är dina egna tankar. Det sitter oftast i huvudet, inte i kroppen - tänk att du klarar det, det gör du!

Att springa var segt! Jag satt länge innan jag lyckades ta mig ut och att säga att jag stortrivdes var en enorm överdrift. Men det var på nått sätt skönt att snubbla runt bland kottar och kvistar och mötas av löv som virvlade från himmel och mark. Hade huvudet fullt av goda och onda tankar som fick rensats.

Jag sprang den korta rundan men måste bli bättre på att utmana mig själv. Att komma hem och knappt vara flåsig håller inte längre!

För första gången på många år trivs jag, någorlunda, med min kropp. Än har jag inte nått mitt mål men jag är en bra bit på väg. Jag har lycktas ändra dåliga vanor till något gott och lever ett sunt liv utan att hets av något. Allt i mitt liv hänger ihop med hur jag mår... jag behöver träna, äta och däremellan bara få vara och emellanåt totalt få lova att tappa karaktären av den sunda och leva loppan.

Mitt motto gällande mat numera är att äta när jag hungrig - ja gärna innan jag når den punkten. Äta sådant jag tycker om, inte vad andra säger att man böroch ska äta. Sluta äta när jag är mätt - låta bli att ta den där extra portionen bara för att det är så gott. Det fungerar... ibland.

I can do it, You can do it!
Träning | |
#1 - - Emma:

Härlig inställning :)

Upp