Första söndagen i oktober


Nya skor har fått flytta in hos mig. En sko var liite större än den andra och jag blev lite missnöjd över att man gör skor olika? Sen kom jag på att det kanske, möjligen, eventuellt kan vara mina fötter som är lite olika. Ja, ja, med en sula i en sko sitter de båda som ett smäck!

Första söndagen i oktober idag. Jag skall äntligen ta tag i min "garderob" av kläder som ligger lite här och där. Mycket skall sorteras bort och skänkas till andra som kan behöva kläderna mer än mig. Om jag inte använt ett plagg på ett år är det väl dags att skicka vidare?

Blev till min glädje dans i eftermiddag med de minsta. Kul tycker jag, då den grupp jag haft del i blev inställd pga av för få deltagare.
Vardagsliv | |
#1 - - sofia:

Kul med shopping! Vilka fina skor! Bra också när det börjar blir lite kallare ute..burr!

Upp