Besked...

• request by aris •
Bild: bluquote
Ibland är det svårt att få besked, goda som dåliga, men beskd är alltid besked och när du väl fått dem är det bara att ta konsekvenserna. Idag har jag fått ett positivt besked, ett negativt besked och ett tomt svar där inga besked gavs...

Det finns mycket som pågår just nu, en del av sakerna skulle jag bara vilja skjuta på och låta sväva i den disiga framtiden, andra saker skulle jag vilja skedde här och nu.

En del saker skulle jag bara vilja skrika ut, prata om.

En hemsk tanke slog mig, jag har varit här förr... men tanken gjorde mig stark för jag insåg att jag inte längre är den personen jag var då, en gång för länge sedan. Den här gången är jag starkare. Jag tillåter mig att drömma, jag tillåter mig att gråta och jag tillåter mig att vara arg... för att sedan glömma och gå vidare

Vardagsliv | |
Upp