Trots vackra blommor



Trots vackra blommor, en kopp härligt kaffe, en liten (ok två) chokladbit(ar) och massa inspiration hittar jag ingen motivation just nu...

Ögonen klipper så fort jag tänker på vad som komma skall och jag känner hur hela jag blir både fysiskt och psykiskt trött. Skulle behöva stöttepelare en i varje öga! Igår somnade jag i soffan då jag och T skulle se film. Han var glad över att "ha mig en hemma en kväll" utan att jag skulle iväg på träning, möte eller nått annat. Men så rolig blev vår kväll... jag sovandes i soffan.

Idag fick jag rycka in och arbeta extra några timmar då det var vikariekris i hela samhället. En begravning som många skulle på "ställde till det" för vår verksamhet. Antar att det blir så mindre samhällen som våra - att man känner de flesta i alla fall lite. Gjorde mig inte så mycket att öppna i och för sig, erbjöd mig och vi hade det ganska mysigt fram tills attjag åkte hem runt tio för att förbereda mig inför måndagens examination.
Vardagsliv | |
Upp