Sketväder


Visst är det väl i morgon som Sex and the Ctiy movie 2 släpps? Jag såg den på bio långt efter många andra men tyckte, trots att filmen fått dålig kritik, att den var fab. Återigen som ett enda långt avsnitt som man kan se om och om och om igen.

Wow, här sitter jag med en tandställning mindre. Japp nu är det bara den i underkäken kvar. En helskum känsla har jag nu, känner med tungan på insidan tänderna i stort sett hela tiden. I 13 år har den där tråden suttit där och nu är den puts väck! Skönt, men konstigt och nu hoppas jag innerligt att hörntanden skall känna för att vandra inåt.

I ett riktigt sketväder åkte jag till jobb för att sedan dra vidare på kalas, eller i alla fall födelsedagsmiddag. Mätt och belåten sitter jag nu här med ett härligt lyckorus i hela kroppen. Idag fick jag en underbart besked som jag skall le åt hela natten. Detta var det nästbästa jag just nu skulle kunna hoppas och drömma om.
Vardagsliv | |
Upp