Kallt men friskt



Myser omkring här hemma med min nya mjuka velour dress. Ett riktigt mysfynd. T tycker att jag ser ut som någon tagen direkt från serien desperate housewives. Men nu när jag ser bilden på mig, ser jag allt för tjock ut för att platsa i den serien... Nåja, 149 kr för ett set hos H&M.

Idag är jag hemma för mina studier. Tanken var att ligga steget före om så bara lite lite före... men idag är det svårt. Mitt huvud är fyllt av andra tankar och motivationen för att skriva ett arbete om skrivutveckling känns inte allt för lockande...

Men det är väl en tjusning i allt, så även i detta. Trots att jag inte "känner för" att spotta ur mig idéer just nu är det just vad jag gör. Att sitta och skriva på julafton känns inte som ett alternativ!

Ute är det just nu strålande sol och riktigt vinterkallt. Vinterluften är härlig, kall men frisk!
Vardagsliv | |
Upp