Härlig dag!


Levande ljus - finns det något bättre? Ja inte skulle jag välja ett levande ljus när jag skall läsa, men ett mer behagligt ljus än detta kan man nog knappast få. Vi har alltid ett gäng ljus på lager och så mycket som vi eldar så behövs det! Tänk om man även hade haft en liten kamin...

Har precis som jag trodde då jag vaknade i morse, haft en härlig dag. Då vi hade möte i eftermiddag kom det sig helt naturligt att jag berättade om "min nyhet". Japp, det är arbetsrelaterat såväl som privat... eller.

Ja hur som helt, härligt med all spekulation kring vad nu detta skulle kunna vara! Allt från bebis till ny bil. Men vad som händer är att jag även till våren kommit med lyftet (man studerar med 80% kvar av sin lön) och får alltså fortsätta mitt härliga arbets/student liv. Skall läsa en kurs i Göteborg den här gången på 50% och fortsätta arbeta 50% på min nuvarande arbetsplats. Blev otroligt glad att jag fick förmånen även den här gången, det trodde jag faktiskt inte.

Det kommer såklart påverka mycket, men jag tror på att saker och ting löser sig och så till det bästa. Vad annat kan man utgå från? Härligt glad är i alla fall vad jag känner mig!
Vardagsliv | |
#1 - - Emma:

1-0 till mig ;)

När åker du till Sthlm? Du kanske hinner bjuda på kaffet ;)

Hihi!

Grattis...sååå kul!

Kraaam

#2 - - Sofia:

Roligt och spännande med studier i Göteborg!

Vad blir det du läser till våren?

Kram!

#3 - - Johanna:

Emma: Tidigt i morgon. Tack snälla!



Sofia: Ska läsa Lärstudier i förskolan. Ja ska bli roligt att få vara i Göteborg mellan varven:)

#4 - - Anonym:

Grattis, va roligt Johanna! Då kanske du kan ta vägarna om Kungälv ibland ;o) Ha en skön Sthlm-helg! Kram /Jossan

Upp