Släpp inte min hand


En av mina favoriter när det kommer till ljuslyktor. Änglaspelet kommer från Pluto och kostar lite mindre än en hundralapp. Vårt änglaspel är en symbol för vår första riktiga resa utomlands ensamma, en resa vi gjorde för en himla massa år sedan och resan var till just Paris. Min favoritstad!

Den resan var början på ett nytt liv. Vi åkte en påsk ett år då min födelsedag inföll samtidigt och hade det så fantastiskt fint och bra. Att tillåtas vara vuxen i en storstad, vara tvungen till det, var för oss båda stort och tillsammans skapade vi minnen för livet.

Idag drar en ny vecka igång, en fantastisk sådan får vi hoppas. Men det är med ett nervös hjärta jag ger mig iväg på ett så viktigt möte att jag inte vet vart jag skall göra av mig. Att T finns vid min sida även idag och kommer hålla min hand genom dagens resa gör att jag känner mig liite lugnare.

Utan dig skulle jag inte vara där jag är idag, tack för att du leder mig på vägen jag valt att gå.
Vardagsliv | |
Upp