God Morgon!

Ja någon bio blev det inte igår. Övertid på jobbet och sedan in sent till Uddevalla för att lämna bilen. T var tvungen att hjälpa sin mamma som har en källare fylld med vatten. Vattenskada - trist! Minns samtalet jag fick från min granne om att jag hade en vattenläcka i lägenheten, alla tankar som kom. Den gången var det min toalett som gått sönder, nu är det mycket! smältvatten som kommit in.

Idag ska jag till Uddevalla igen för att hämta bilskrället, tandläkaren för att åter börja med tandställning? och synundersökning. Bara massa roligt alltså:)

Happy Tisdag!
Vardagsliv | |
#1 - - Emma:

Bilen och tänderna är nog det tråkigaste utgifterna som finns... pust

#2 - - Emelie:

Men vad trist!

Fick brev igår, om en visdomstand som jag ska dra ut på käkkirurgen, väntetiden är 10 månader....

Ja, inte alls roligt.

Vi ses!

#3 - - robin hood:

Du har en jätte fin blogg måste jag bara säga!

btw. har du lust att följa varandra via blogglovin? kram :)

Upp