Sen Fredag

  
Bilder på den härliga löparen från H&M. Tänk att få besöka alla platser som står på duken... något att drömma om!

Fredag igen men inte med ett lika skimrande ljus över sig för mig den här gången. Sedan jag slutat studiekursen är det nu första gången på länge som jag har det sena arbetspasset och jobbar till 18.30.

Att jobba sent på en fredag känns konstigt för mig, fredag är ju starten till helg... Men men visst finns det värre saker och jag har förmånen att spendera kvällen med fantastiska barn.

Igår kväll regnade det och la helt stopp för vårt gräsmattefix. Stora delar, av vår lilla, gräsmatta har ju täckts av mossa och nu har T köpt nått medel som skall på. Nej, inte det man kan se på TV reklamen som man med hjälp av vattenslangen sprutar på mattan utan nått annat. Nåja, vi får se hur resultatet blir.
Vardagsliv | |
#1 - - Petra Bloggar:

Men gulle dig <3



Jag har också den duken och de är min absoluta favorit, just nu har jag diverse fläckar på den, men jag väljer att inte titta på dem, för jag vill inte slänga den i tvättan ;-) haha!



KRAMAR

Upp