Helg, varför tar du slut så fort?!?

Så var kursen jag läst slut och jag åter i verksamhet även på fredagar... det kändes helt ok. Ja faktiskt, veckan som gick var en riktigt härlig vecka där alla på plats fått och tagit sig möjligheten att andas ut. Riktigt trött efter torsdagens studentfirande vaknade jag strax innan sex.

Jag hade det tidiga passet och efter jobb åkte jag till skogs och plockade en härlig bukett liljekonvaljer. På kvällen hade vi avslutningskalas med de närmsta kursarna och ute satt hela kvällen med räkor, vin och massor av skratt. Gick in då några frös och några höll på att bli uppätna av myggen och fortsatte att ha trevligt. Är så glad att jag fått möjlighet att känna dessa människor lite mer!

La mig sent och gick upp tidigt. Åkte till Lund och där väntade fest för syster yster som tog sin examen. Vilken fest hon och Oscar ordnat!!

Trött och glad är jag nu hemma igen, borta bra men hemma bäst. Har hunnit med förberedelser för gräsmattefix vi skall jag göra till veckan.

Varför försvinner helgen så fort...
Vardagsliv | |
#1 - - Jessica:

Hejsan =) jätte fin blogg.

Det som man gillar mest tar alltid slut fort hehe =D.

J

#2 - - Anonym:

Lycka till med mossbekämpningen! Då får ni tipsa mig om hur man gör sen! ;o) Kram /Jossan

Upp