60 frågor

Hittade en utmaning hos "Starwoman". Gör sällan, men nu så..

1. Hur gammal är du om fem år? - 32, (oh my!)
2. Vem var den sista du träffade? - Mina barn på jobbet.
3. Hur lång är du? - Snarare hur kort är du:) ca 155 cm.
4. Vilken var den senaste filmen du såg? - Precious.
5. Vem ringde du senast? - Min mamma.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? - "Kan ni ta med vinet som blev kvar?" Till SysterYster.
7. Vad är dagens planer? - Vila och om jag snabbt mår bättre tänker jag cykla iväg och träna attack.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Skicka sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - Gifta! ♥
10. När såg du senast din mamma? - I söndags.
11. Vilken ögonfärg har du? - Bruna.
13. Har du någon gång hittat en katt? - Ja.
14. Vilken är din favoritplats? - Hemma.
15. Vilken plats föredrar du minst? - Där det finns frisläppta djur.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - Oj, vart befinner jag min om 1 år?!? Jag hoppas att jag och T fortsätter leva det goa liv vi gör idag, att vi har några barn, har jobb så vi klarar oss, men ändå massa ledig tid och att vi har hunnit resa massor!.
17. Vad skrämde dig som barn? - Vatten och djur
18. Vem fick dig att skratta senast? - Sunny och Ella.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? - Japp.
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Med lite kläder.
22. Hur många kuddar har du i sängen? - 2  eller 3 fast bara 1 som är min.
23. Hur många landskap har du bott i? - Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? - Ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Skor.
26. Är du social? – Ibland.
27. Vilken är din favoritglass? – Piggelin eller chokladglass.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? – Ta långledigt och resa.
29. Tycker du om kinamat? - Verkligen inte! Allt utom just kina. 
30. Tycker du om kaffe? - Ja.
31. Vad dricker du till frukost? - Te.
32. Sover du på någon särskild sida? - På magen.  
33. Kan du spela poker? - Nej. 
34. Tycker du om att mysa? - Oja.
35. Är du en beroendemänniska? - Nja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Ja.
37. Vill du ha barn? - Ja, gärna.
38. Kan du några andra språk än svenska? - Stakar mig från på Engelska och tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? - Nej, peppar, peppar...
40. Föredrar du havet eller en pool? - Havet, men jag är ingen badmänniska.
41. Vad spenderar du helst pengar på? - Hemmet och resor.
42. Äger du dyra smycken? - Några.
43. När känner du dig lycklig? - När jag mår bra och andra i min närhet mår bra.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? - Ett tuggummi.
45. Vem är den roligaste människan du känner? - Lotta. 
46. Välj ett ärr på din kropp? - Ärr är otrevliga, jag har allt ett par, men det ser jag som bevis på att jag levt. Har ett stort ovänför mitt vänstra knä
47. Vad har du för ringsignal? - "SexAndTheCity".
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - Ja.
49. Flirtar du mycket? - Nej.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? - Tjurpanna i Grebbestad.
51. Kan du byta olja på bilen? - Såklart!
52. Har du fått fortkörningsböter? - Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? - "Jag vägrar dö nyfiken" av Babben Larsson.
54. Läser du dagstidningen? - Nej, ibland på nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? - Ja om modetidningar och inredningsmagasin räknas som veckotidningar?!
56. Dansar du i bilen? - Nej. 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? - Mix Megapol.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Barnnamn på teckningar.
59. När var du i kyrkan senast? - 5 juni i Domkyrkan i Lund för Systers examen.
60. Vilka personer utmanar du? - Alla som vill!
Vardagsliv | |
Upp