Award!


Jag har den stora äran att ha fått en Bloggaward av Petra från bloggen Petra bloggar
Tack snälla finaste Du!
Med utmärkelsen kommer följande förpliktelser:

 

  1. Kopiera in Awardbilden i sin blogg för att visa att man fått den
  2. Tacka och länka till den som nominerade dig
  3. Nominera sju andra bloggare och länka till dom
  4. Berätta sju intressanta saker om dig själv

Jag nominerar följande bloggar till denna awards:

Sofia, kul att du skriver igen!
Emma, om mammaliv med allt vad det kan innebära!
Emelie, nu när vi inte ses så ofta är det kul att följas åt via bloggarna!
Yvonne, härlig blandning av det mellan Fjällbacka och vart din resa bär av!
Helene, ha inte visste jag att du bloggade - kul!
Deckarmamma, kul att du satt Fjällbacka på kartan!
Josefine, snygg, inspirerande och härlig!


Sju saker om mig:

*
jag kopplar allt vad teknik heter själv och tycker att prylar är roligt
* jag jobbar ständigt på att tänka "det jag gör duger gott"
* jag läser flera böcker samtidigt
* jag är en riktigt orkide tjej som knappt gör något med mina blommor, men ändå så växer de så att det knakar
* jag har ofta stökigt omkring mig, men sällan smutsigt.
* jag är årsmedlem i nautrskyddsföreningen
* jag äter sakta, otroligt sakta och måste jag skynda får jag lätt klump i magen

Vardagsliv | |
#1 - - Petra Bloggar:

Jag bara ler och blir varm av att läsa om dig, vad go du är! :D

Upp