Ska du se lost?

Sista säsongen av serien Lost skall visas i år. Minns att jag var fast när den första säsongen visades. Jag pluggade i Borås och i studenthuset där jag bodde hade vi lostkvällar då vi såg flera avsnitt rad. Jag och min vän Sofia satt ofta och analyserade, men trots många försök lyckades vi nog aldrig riktigt förstå oss på vad vi såg, den ena ledde sällan till det andra och vart fanns den röda tråden?

Jag såg några säsonger men tappade allt mer intresset. Tyckte att mycket krånglades till och att de borde avslutat serien då det många gånger fanns möjligheter.

Nu flyttar den Amerikanska presidenten Obama ett tal för att det inte skall krocka med Lost premiären. När den visas här i Sverige har jag ingen aning om, men för dig som inte orkar vänta finns ju alltid surfthechanel.com

Hur skall du göra, skall du se den sista säsongen? Över nätet eller på TV?
Film | |
#1 - - angie:

Kika gärna in på min blogg! :)

Upp