Vill vara frisk som en nötkärna

Hm... säger man så? Varför - är nötkärnor friska? Om jag skulle äta en nötkärna, i alla fall en del, skulle jag få allergi och andnöd och vara allt annat än frisk.

Nu vill jag i alla fall vara frisk, ibland gäller det bara att bestämma sig. Varmare här i Fjällbacka idag, -2 vilket känns som rena värmen. Tänk vad fort kroppen vänjer sig vid temperaturer - varmt som kallt.

Idag är det massa fix som skall göras. Tänkte sätta in fotografierna jag tagit ut, men insåg att jag köpt fel mått på fotoramarna och kanske fel färg... Middag?, fotovisning, fika? och sedan 4 års kalas?. Någonstans däremellan skall jag städa och plugga också.

Happy Saturday

Vardagsliv | |
#1 - - Emma:

Gaah är du nötallergiker? Bullen du åt här var det pistagekräm i...som nog är gjort av pistagenöt?!? Hur gick det?

Upp