Solen lyser över berget

Sol idag, trots detta har jag haft en tuff morgon med tankar som måste redas ut. Om jag punktar upp mitt liv i en lista är det allt för många punkter som inte fungerar. Så skall det inte vara och en förändring måste ske... snarast! Men det är ju så livet är, ibland är det kantat av goda roliga ting, ibland det motsatta. Just nu antar jag att jag inne i en period då jag funderar på vad är det jag vill....

Igår var jag och T på de snöiga vägarna till Torp. Åkte därifrån utan att ha köpt någonting egentligen. Trist men bra för plånboken:) T köpte däremot massa ting. Äntligen fick han tag i Apples Magic Mouse. Att allt som är mac måste vara så hypat? Ja snyggt är det och säkert bra!

På kvällen åt vi sushi och jag är så glad för att vi numera är två som äter det. Har varit sugen på sushi ända sedan i söndags så nu äntligen!

Nu väntar ännu en dag på jobbet. Möten, uppföljningar, respons... spännande!


Vardagsliv | |
Upp