Tisdag, dan före dan före...

Kylan riktigt biter i min kropp som torkar ut och ständigt känns kall... trots varma kläder, varma filtar och levande ljus lyckas jag inte få upp värmen. Det är märkligt, i fjällen är jag i och för sig oftast kall men inte på detta sätt. Kan kylan högt uppe på fjällen vara annorlunda än här?

Vi hade i alla fall en underbar skidhelg, med massa härlig lössnö åking, god mat, trevligt sällskap med mycket skratt.

Dessvärre hade vi inget vatten i stugan vilket fick oss att tänka på hur värdefullt det är att kunna sätta på vattenkranen för att tvätta händerna, diska etc... för att inte tala om att spola på toaletten....

Igår var en spännande, nervös, härlig och riktigt skämmande dag. T var som så ofta vid min sida och gjorde dagen möjlig! Att han var med mig och ställde upp gjorde vår "årsdag" till en av de bästa.

Men igår var igår... idag är idag.
Vardagsliv | |
#1 - - Emma:

Vill ju veta vad ni hade för er ju...nyfiken man blir!

Upp