Te från London



Underbart gott te fick följa med hem ifrån Londonresan. Svart, smakrikt i en härlig burk. Visst blir te lite roligare när man förvarar det i roliga burkar!?!

Inne på Harrods fanns det mycket olika tesmaker att välja mellan. Först valde jag den här burken därefter ett te - som inte såldes i lösvikt.

Damen bakom disken tog fram burk efter bruk med olika smaker som jag istället kunde välja. Som jag fick lukta! Efter ett tag var jag helt knepig i nosen efter att säkert ha luktat på, ja jag vet inte hur många burkar, och i ren förvirring sa jag bara ett - det första jag luktat på som jag absolut inte kom ihåg hur det luktade...

Nåja väl hemma i Sverige är jag nöjd med mitt te! Smaken är riktigt god och det känns härligt att dricka mitt dyra Harrods te ifrån den fina burken!!
London 2010 | |
Upp