Sprickfärdig

Rusade in genom dörren efter jobb till massa levande ljus, ett nystädat hem och besök! Hillevi, Emil och sötaste Lova var här.

T hade såklart bakat äpplepaj, det är ju hans grej och idag var den riktigt god. Hade väntat hela eftermiddagen på fikakalaset och åt så att jag nu sitter med sprickfärdig mage. Mackor, paj, bullar och te te te! Lova smaskade banan.
Vardagsliv | |
#1 - - N:

Hej!

Tidigare i din blogg så nämner du en "prinsessklänning från Indiska" Länk : http://framtidstankar.blogg.se/category/shopping-1.html

Hur ser den ut?

Kan du tänka dig att sälja den, om den är den klänning som jag tror att du menar, en rosa, med tyll? Hör gärna av dig till min mailadress.



Mvh N

#2 - - johanna:

N: Jag vet vilken du menar! Men dessvärre köpte jag den aldrig. Kolla på HM, förutom deras samarbete med Lanvin har de tyllklänningar om det var sådana du var ute efter. Lycka till!

Upp