2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Körde 4-hjuling. Utmanat mig själv och ibland klarat utmaningarna:)

Har du några nyårslöften?
Nej, jag visste att jag som vanligt inte skulle hålla dem - men i smyg hoppades jag som vanligt att jag skulle bli en människa som höll tider och levde hälsosamt

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja!

Vilka länder besökte du?
Norge, Danmark, Frankrike, England, Schweiz, Italien och Grekland 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
Alla fina resor!!
6/8 då vi firade mamma på Bryggan
9/9 då jag blev stoppad av polisen

Vad var din största framgång 2010?
Jag lyckades förändra mitt liv - gå ner de där extra kilona med helt enkla ok vanliga medel.

Största misstaget?
Kanske var det att min och Sofias Kina resa aldrig blev av...  

Bästa köpet?
Mina Uggs och förhoppningsvis blir min nya väska ett an mina bästa köp 

Vad spenderade du mest pengar på?
Klänningar

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj och mina vänner förgyller mitt liv, så även i år. Tack alla för att ni finns där för mig och att jag får finnas där för er.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Manboy - som blev sönder spelad på jobbet, The way U lie, Många av Melissa Horns låtar, Need

 Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ja jag tror faktiskt det, mer tillfreds med livet.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag rest mer! Mer med vänner och mer med familj - kanske skall jag testa på att resa ensam. Är sugen på en språkkurs! 

Favoritprogram på TV?
Ser sällan på Tv, men Robinson, Så mycket bättre, Solsidan har jag sett. Ser en del serier över webTv men vet inte om det räknas... 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var i Paris med min familj.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Klänningar, få gånger har jag burit byxor. Jag är hellre uppklädd än något annat. "finkläder" är till för att användas - ofta. 

Vardagsliv | |
#1 - - Sofia augustsson:

Gott nytt år johanna! Söt blogg du har :)

Upp