Yes! Jag klarade det

Yes! Jag klarade vadet! Tre gånger har jag tränat den här veckan och slipper alltså "böta" 1000:- Var ute klockan åtta i morse och sprang och var mäkta imponerad över att jag klarade det.

En del har förmågan att springa lätt, liksom flyga fram i varje steg. Så är det dessvärre inte för mig. När jag springer känns det som om jag släpar runt på ett berg i just varje steg och det gör inte löprundan lättare vill jag lova. Springa är inte min melodi, men vad gör väl det när man väl kommer hem och har klarat det?!?

Igår åt vi skaldjur, drack skumpa, skrattade och grät en liten tår över livet och spelade yatzy. Regnet smattrade mot rutan och vi njöt av att sitta inne i vårt lilla hus med alla levande ljus tända runt omkring oss.

Träning | |
#1 - - Petra Bloggar:

FANFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!



Vad duktig du är :D



Upp