En riktig kick

Idag när jag kom hem ifrån jobbet funderade jag på om jag skulle ta mig till spinningpasset som skulle vara senare under kvällen... eller skulle jag kanske ut och springa? Jag som hatar att springa bestämde mig för att inte fundera mer på tanken som bara sådär ploppade upp i huvudet.

Jag skyndade mig in och drog på mig trikåerna och innan jag skulle hinna komma på andra tankar.

Så jag sprang och jag sprang och det kändes helt ok. Kom i något slags flyt och trodde mig orka springa hur långt som helst.

9,51 km slutade rundan på (mätte på iform.se) och jag har nog aldrig sprungit så långt i hela mitt liv! En riktigt kick för självkänslan, självförtroendet och inte minst för den fysiska kroppen. Knappt flåsig, men benen var trötta.
Härligt att jag lyckades känna den där flowkänslan jag hört andra beskriva.
Träning | |
#1 - - Emma:

ÅÅååååååå SHIT vad bra gjort. Imponerad här ja!! Duktig flicka...och den rundan borde räknas som 2 träningstillfällen ;)

Kram

Upp