Att sova bra

Det är härligt de gånger då man vaknar av sig själv, innan klockan hunnit väcka. Den här veckan har varit en bra sovvecka för min del. I måndags natt vaknade jag av oroliga tankar som inte kunde släppa taget men förutom det har jag sovit bra!

Det gör så mycket med mig när jag känner mig utvilad. Då orkar jag ta tag i mycket mer av allt som behöver göras.

Träningen har gått bra - har tränat två gånger och har alltså en gång kvar för att inte förlora vadet.

Nu väntar jobb och sedan är det helg!
Vardagsliv | |
#1 - - Petra Bloggar:

jag håller med om att när man sover bra så är allt så mycket lättare! Jag kan typ räkna alla riktigt bra nätter på en hand de senaste 7 åren.... men så är det ju att ha barn hihi!



Det kanske man ska passa på att säga till folk som vill vänta med att skaffa barn, ist för "passa på att resa" så kan man säga "passa på att sova" hihi!



Kram på dig och heja dig, du är så duktig! Jag vill också träna...hm...

Upp