Måndag igen

Det går fort nu, redan inne i mitten av april. Var såå trött i mosre att jag knappt visste vad upp eller ner var. Blev glad när jag såg att solen var på väg upp och mindre glad när jag var tvungen att skrapa rutorna på bilen, minus gradigt ute!

Satt även igår kväll med min sista inlämningsuppgift. Tänk att något som borde vara så lätt kan vara så svårt! Satte en deadline och efter nio la jag ner allt vad plugg heter. Såg sista avsnittet av Mästarnas mästare och blev såklart "besviken" över att Lousie Karlsson inte tog sig till final, enligt mig har hon varit en riktig mästare!

Efter jobbet skall jag åter sätta mig och göra det sista på plugget samtidigt som jag måste börja packa för Paris:) Undra om mitt nya stativ är lätt nog att släpa sunt på, hade ju varit fab att kunna ta grymma nattliga parisbilder.

Happy måndag!

Vardagsliv | |
#1 - - Katarina & Neo:

Solen är alltid välkomen =)

#2 - - Stina:

Paris och stativ! Låter spännande och kul! Vad ska du göra?

Upp