Söndag

Det är mycket som händer, men lika mycket som inte händer. Just nu har jag så mycket runt och omkring mig att jag stundvis inte vet hur jag skall hinna allt. Samtidigt som jag gör massor finns det lika mycket som inte hinns med. Även om jag försöker intala mig att; det gör inget att inte allt blir gjort, det jag hinner är gott nog, så finns det någon inom mig som gnager. Som stressar mig...

Alla saker jag tackat ja till samlar ihop sig och plötsligt skall jag göra allt på den och samma gång, vem kan dela på sig?!?

Än så länge tycker jag att mina mission jag åtagit mig att göra känns roliga och det är väl ändå det viktigaste. Vet inte vad jag vill säga med detta egentligen mer än att man måste tänka igenom vad man gör och stundvis stanna upp och njuta av stunden.

Att alla någon gång, helst någon gång varje dag, får känna sig Good Enough.

Har haft en skön söndag, med den nya kameran över armen ger jag mig ut på nya utmaningar. Men shit! vad mycket det är att lära. Bländartider dit och slutartider dit... ISO inställningar som skall göras på det ena sättet och hitta rätta fokuset på det andra sättet. En helt ny värld har öppnat sig.

Vardagsliv | |
Upp