Tisdag

Sen kväll på jobbet idag också, men när jag får syssla med sådant jag tycker om spelar det egentligen ingen roll. Ikväll skall jag och Lisbeth på handledningskurs på Vitlycke. Skall bli oerhört spännande och än mer spännande ska det sedan få bli att följa med de små på upptäcksfärd!

I övrigt är dagen lugn. Fick en "present" av Victoria på LF och jag har redan planer för hur jag skall använda den. Ett tappert försök att få ordning och reda på livet.

När jag satt i bilen ¨på väg till jobbet och hörde om hur vädret skulle bli under dagen kände jag mig nöjd. På bäst- västkusten lyser solen.

Märkligt och framför allt skrämmande med flygplanet som är Lost!! Senast läste jag att de hittat flygstolar i havet...
Vardagsliv | |
#1 - - Petra Bloggar:

Hallå där! haha nog var jag på Torp alltid ;-) Var du där? Egentligen skulle jag bara till plantagen, men kunde såklart inte låta bli att slinka in en sväng..



vi tar in möblerna vinterid, och de håller sådär...men så köpte vi buget jysk också och man får som bekant vad man betalar för ;-)



KRAM

Upp