Onsdag - varmare än varmast

Härliga onsdag! Haft en stört skön dag på jobbet med mycket skratt och bad. Är så tacksamt glad att jag är där jag är och ingen annanstans! Att trivas på sin arbetsplats är guld värt!!

Efter jobbet träffade jag Charlotta som är vid kusten och semestrar. Vi fikade och hon rekommenderade

Stephenie Meyers Twilight serie. Böckerna är reserverade och det skall bli såå spännande att läsa dem! Visst har jag hört talas om Twilight hysterin men inte trott att det där med vampyrer skulle intressera mig. Vi får väl se...

Ikväll skall jag till Maria och grilla. Vädret är kanon och om solen är som igår är jag happy! Klockan 00.00 var det en fantastisk solnedgång i Fjällbacka.  Tror inte att det blev mörkt på hela natten.

Att kunna säga att livet är fab gör det lättare då det är motgångar!

Vardagsliv | |
Upp