Helgens Shopping

Jupps i helgen har jag sysslat med en av mina favoritsysselsättningar, shopping. Det blev bla en grill och jag kände mig verkligen bra där jag gick runt på Överby med min nya stora grill.

Roligt är det också när man kommer över något till ett ruggigt bra pris och sedan springer på någon liknande vara i någon annan butik, då till ett dyrare pris. Sånt kan få lilla mig att bli lycklig och jag berättar gärna för T om mina fynd. Han i sin tur lyssnar sällan gärna, men använder desto mer.

Ja ja tur att vi tillåts att vara olika.
Vardagsliv | |
#1 - - Petra bloggar:

hahaha sötnöt, gillar du mina galgar?!!! du e la rolig du puss på hjärtat



gosh, vi skulle också behöva en ny grill, D vill ha en sån där 10 000krs weber och för min del går det bra med engångsgrillar, som du säger...det är tur att man är olika fnissar

Upp