Helt fab!

Mamma och Pappa som skulle till båtmässan kom och hämtade mig vid nio och vi åkte in till Göteborg. När jag promenerade vid korsvägen kändes det otroligt skönt att vara tillbaka i storstan! När jag en stund senare var inne i en butik och hade en hel hög kläder hängde på min arm kände jag som hemma:) Dock var det inget som passa något särskilt och jag gick därifrån utan att ha köpt något!

Mötte Andreas vid Storan och vi gick till cafet Vanilj. Åt där årets första semla med en mycket märklig grädde och knappt någon mandelmassa, men den var ok ändå.

Vi gick vidare på stan. Jag letade efter en present till pappa, men hittade inte det jag sökte... Vi gick i stället till världskulturmuseet och var lite kulturella samt lyssnade på Maud Lindström. Drack sedan en öl uppe på Heaven23.

Sedan mötte jag upp mamma och papp och vi åkte till min faster och åt god mat och drack gott vin. Fortsatte sen ner till Operan där vi mötte upp Linn. Vi skulle se Mary Poppins som visade sig vara helt grymt! Scenografin är magnifik!

Hemma i Fjällbacka mötte jag upp T och hans vänner på Lilla Bertih, var lite trött, men det var kul och dagen/kvällen hade varit fab!
Vardagsliv | |
Upp