Sköna Söndag

Det stormar och blåser och emellanåt lyckas solen titta fram. Har haft ytterligare en slappardag, ja detta blev en slapparhelg vilket varit så skönt. Igår somnade jag i soffan i två timmar mitt på dagen vilket inte är likt mig. Veckans jobb har tagit på krafterna även om det varit roligt.

På kvällen tog vi bilen till Hamburgsund och hälsade på familjen Wiman-Hedin. T startade upp sin dator, ett fotoprogram, och vi fick oss många härliga skratt då våra ansikten förvrängdes på en mängd olika sätt. När barnenes ansiktens förändrades såg de ibland nästan läskiga ut!

Idag var jag på möte på Hälsan inför dansen jag ska vara med och hålla i under hösten/vintern. Detta skall verkligen bli spännande, att ge sig in i något helt nytt! Jag tror i alla fall att det kommer bli bra när jag får lite mer "kött på benen"

Petra från Lerum tittade spontan förbi med dotter och vänner. Härligt att ses igen och höra vad som händer på platsen jag för nu drygt ett år sedan lämnade...

Nu ska jag kura ihop mig och titta på en avsnitt av Ugly Betty!

Vardagsliv | |
Upp