Madonna och U2

Vilka helt fantastiska konserter jag haft möjlighet att gå på i sommar! Att musik kan och är så magiskt bra.


U2 skulle jag vilja se och höra igen och igen. Vilken scen de byggt upp. Bara att vara på Ullevi denna kväll och se bygget var sensationellt Tänk, ett gäng gamla gubbar som står rakt upp och ner och bara gör sin grej... tänk att det kan bli så fenomenaliskt bra!!

Madonna gjorde ett bra jobb hon också, men kanske hade jag för höga förväntningar. Till skillnad från U2 var Madonnas konsert en riktig show, vilken mega stark kvinna hon är.. säkert både fysiskt och psykiskt. Trots allt bra hon gjorde kändes det som om mycket gick på rutin och själva känslan infann sig nog inte riktigt hos publiken... Saknade extranumret och var helt paff då Ullevi lystets upp och det var dags att gå hem.
Under båda dessa helger hade jag möjlighet att gå i affärer och shoppa loss... Gjorde jag det? Nope, en sjal belv det, men jag är lika gald för det.. sparade jag de slantarna.






Bilder från U2 ligger fortfarande på telefonen.
Vardagsliv | |
Upp