Vill inte tänka på det

Idag hände något som inte får hända! Jag tokförsov mig!! Vaknade av att en kollega ringde min mobil en halvtimme efter att jag egentligen borde vara på jobbet. Inom loppet av tio minuter satt jag i bilen på väg. Fattade inte att jag hann det som annars brukar ta en timma...

När jag väl var på väg satt jag och tänkte på hur förstörd den här dagen skulle bli eftersom jag försovit mig. De gånger jag gjort det, försova mig... dock inte så här mycket, brukar jag vara smått stressad hela dagen. Men så ändrade jag mig, nu var faktum att jag redan var sen och det vara bara att acceptera. Jag slappnade av ända tills arbetsdagen var slut och jag inte kom därifrån när jag ville.

Fick skynda mig till träningen och snälla mamma fick skynda hem till mig för att hämta mina träningskläder, som jag naturligtvis glömt  i stressen på morgonen.

Ikväll har jag och T ätit pannkakor och nu säger vi godnatt och ser fram emot morgondagen. Då skall jag vara på jobbet i tid!

Sov gott och glöm inte andas och ta hand om er!

Vardagsliv | |
Upp