Träning

Idag har varit en sådan dag då gäspningarna suttit i munnen på mig hela dan. Då barnen var fulla av energi var jag idag en riktigt trött fröken. En måndag jag kallar duga!

Morgonpromenaden var skön, men när jag kom till jobbet var vindarna kalla och jag frös.

Då jag slutade klockan sex ville jag mest hem till soffan och slappa... men tog mig, och mamma, i kragen för att gå till Hälsan i Fjällbacka. Är så glad att jag gick dit!

I ett kul pass med mycket fart och ännu mer svett från min sida mådde jag som bäst.

Tröttheten och den frusna känslan som jag burit med mig hela dagen var som bortblåst. Min energi för ännu en vecka har återvänt.

Nu när jag äntligen sitter i soffan känns det gött. Trött men på sätt och vis lycklig.

Hoppas att er måndag, ni som läser, varit bra och att ni lyckas få en bra start på veckan.
Vardagsliv | |
Upp