Bra kamera

Funderar på att köpa mig en bra nya kamera.. eller fråga mamma och pappa om jag får låna deras braiga. Ni använder den allt för sällan! Blir verkligen inspirerad av alla vackra och bra bilder jag ser överallt. Här runt omkring mig finns oändligt många motiv som bara väntar på att fotas.

Appropå fotas... förra veckan då jag var och tränade togs det nya bilder till deras hemsida. Kände mig oroligt obekväm i alla blixtrar och på ett ögonblick var jag tillbaka till den där dagen då jag och Linn skulle vara modeller för en dag. Sällan har jag kännt mig så ful... Tog gode, för att vi, i alla fall inte jag, köpte några bilder!

Rast, den stund på dagen som utan tvekan går fortast. Dricker gott te och luktar märklig tantparfym om händerna efter att ha gjort massa djur i någon lera som doftade.

Härliga onsdag
Vardagsliv | |
Upp